vertical-align: topvertical-align: topvertical-align: topvertical-align: top

HTML

Újraértelmező Szótár

A Litera irodalmi pályázata.

literalogo.png

A LITERA SZERZŐI

babarcy_szotar.jpgban_zsofia_szotar.jpgbartok-imre-szotar.jpg

BorbelySzilard_szotar.jpg cserna_szotar.jpgnadasdy_szotar.jpg

nemeth-gabor_szotar.jpg solymosi_szotar.jpgzekegyula_szotar.jpg

Friss topikok

  • Fodor Helga: Siratom a régi énem, mert meghalt. Siratom az ént, aki élvezi saját testét, ennélfogva a szexet, a... (2013.05.30. 16:22) KÁNTOR ZSOLT: Lelkiismeret

Archívum

2013.04.16. 12:34 Újraértelmező Szótár

Buka Zsuzsa: Intelligencia

Címkék: intelligencia

Intelligencia


Did you mean: intelligencia


Úgy érzi Ön hogy hány oldalas háromszoget lát a képen? Számolj meg és küldj el SMS.

Szeretné hogy Ön otthon pénz keresni? Szeretné Ön növel erekcióját? Megfékezni a haj hullásnak? Vagy szeretné Ön növel az szellemi teljesítményenek? Szeretné Ön több memória, képzelet, alkotó képesség, intelligencia birtokolni?
Nem kell mást tennie. Töltse ki ezt az egyszerü online California Egyetem kutatócsoport fejlesztett kérdőiv melynek segítségével megtudhatja mennyi az Ön
intelligencia hányados.


Nem egy vicc.
Ez az egyedül álló vállalkozás most mindenkiért szól. Most végre Ön is megtudhatod, mennyi a te IQ egy uj, modern teszt segítségevel. A régi, traditional IQ teszt idejétmúlt.
Mai rohanó világban az intelligencia értéke megsokszorozva.

Mr Robert Robertson, a California-i Massachusettes egyetem PHd PR rektor assistant a teszt ről: „ Sok ember hallottunk panaszkodni arról, hogy a régi IQ teszt nem elég hatékonynak. Ez igaz. Az új teszt amit kifejlesztettük gyökeresen different, az korszerű modern ember mindennapi kihívásaira alkalmazkodja. Ez az ujfajta interactive holografikus intelligencia teszt azon az elvre épül melyet úgy neveznek a törvény vonzása. Ön is biztos te is hallottad már erről. Az Fehér Alma Mindenütt Ottvan cég mely szponzorálta kutatásainknak tiszteletében mi ezt az forradalmi új teszt iIQ©-nak neveztük el.”

Mivel másabb az iIQ© tehát?
* nagyon gyors
* inkább pontosabb
* 50% inkább hatékony
* iPhone alkalmazásban futtathatja
* növel
intelligencia legalább 65%-al*

Ez így van.

Ha még mindig nem hisz elképesztő ereje iIQ teszt forradalmi erejét, olvassa Ön el az egyik felhasználó Tim McMackinson kommentjét a termékhez.

„Hello a nevem Tim én vagyok egy postai hivatal nok, az voltam.Tíz éve az életem csődre futott. A feleségem elhagyta engem a másik férfinak. Elvesztettem a munka. Emésztés romos. Ekkor voltam 45 éves, az összes álom tört össze. Úgy éreztem hogy én velem nincsenek oldalas a háromszogben. Ekkor rájöttem, hogy az intelligencia hányadosom sajnos nagyon alacsony arra, hogy az élet színvonalam ne csökkenjed le 20% alá. Lettem kopasz és kövér is.

Ám egy nagyszerü nap barátom Kyle bemutatotta van nekem egy uj nagyszerü felfedezés, az iIQ©. Mondtam neki Kyle elvesztetted az elméd? Miért gondljod hogy nekem ez segítség ad? De ő mondta, hogy bízzak tudósok mert fejlesztették.
Nem csalódtam neki. Most 32 éves vagyok, az intelligencia hányadosom csaknem 53%-al nőtt meg. Jelenleg egy bank ügy vezető fő mellék asszisztens ként dolgozom. Nincs már gondom a lefekszenek hölgyekkel. Azóta vissza szereztem a my feleségemnek és lett egy kutyám.”

Legyen Ön is részes ebben az egyedül álló kísérlet. Nem kell mást tennie mint hogy regisztrálj ingyenesen a web oldalunkon most csak 500 Ft. Összes 5 perc lesz szüksége a teszt kitöltésének. A teszt összes 5 kérdésben áll.
A teszt eredmény SMS-el elküldjük miután küldi a megoldás SMS a 666 66 666 számra.
SMS ára 3990 Ft + Áfa. Küldjön el az SMS még ma és nyerjen egy egyedi iCall okostelefon.

NYEREMÉNY GARANTÁL

Ne habozzon, kezdje a teszt.

*  ritka agyvízcsorgás okozhat. Az web oldal üzemeltető egészség károkat felelősségre nem vállalja.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujraertelmezoszotar.blog.hu/api/trackback/id/tr75229426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása