vertical-align: topvertical-align: topvertical-align: topvertical-align: top

HTML

Újraértelmező Szótár

A Litera irodalmi pályázata.

literalogo.png

A LITERA SZERZŐI

babarcy_szotar.jpgban_zsofia_szotar.jpgbartok-imre-szotar.jpg

BorbelySzilard_szotar.jpg cserna_szotar.jpgnadasdy_szotar.jpg

nemeth-gabor_szotar.jpg solymosi_szotar.jpgzekegyula_szotar.jpg

Friss topikok

  • Fodor Helga: Siratom a régi énem, mert meghalt. Siratom az ént, aki élvezi saját testét, ennélfogva a szexet, a... (2013.05.30. 16:22) KÁNTOR ZSOLT: Lelkiismeret

Archívum

2013.04.16. 12:49 Újraértelmező Szótár

Janáky Marianna: Hűség

Címkék: hűség

Bemutatkoztunk egymásnak. Hát Ürügyet Sajnos Én Gátlástalan mindig találok, hogy néha napján… Precízebben kifejezve: hogy néha éjszakáján…, kacsintottam feléjük. Azért ne higgyétek, hogy nimfomániás vagyok, vezettem be társalgásunkat.

   A kávézó félhomályában kevesen ültek, halkan szólt a zene:

Az én kedvesem egy olyan lány, akit farkasok neveltek, és táncolt egy délibábbal, majd elillant csendesen. Az asztalnál öt meghívott vendégem. Rögtön találtam nekik magamban hívószót: Mellecske, Faros, Tudós, Szeplőcske, Kancsali. Egy fórumon ismerkedtünk meg, és személyes találkozót kértem tőlük. Felvonultatták a legutolsó divatot. Szóval egy kisprózát szeretnék a Litera pályázatára írni a HŰSÉG-ről, ezért hívtalak ide titeket. De az az  igazság, hogy jobban érdekelne, kit tartotok nimfomániásnak, még ha nem is fogadják el az írásom, mert nem felel meg a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek.

   Kati (31), a fodrász (kendője alig takarta a dekoltázsból kidudorodó zsemlemellét) szólalt meg először. Szerintem az a nimfó, aki egész nap csak k*rna és mindegy hogy kivel. Én állandóan szexelnék, de persze nem akárkivel. Már többen is használták rám ezt a jelzőt.

   Éva (43), a tanár (feneke kitöltötte teljesen a fotel párnáját) folytatta. Jaj, a nimfománia egy szenvedély betegség, amikor valaki így vezeti le a feszültséget, ha éppen nincs aktuális párja, akkor is szexelnie kell. Olyan, mint a játékgépezés, alkohol, drog tulajdonképpen. Ugye igazam van?

   Nagyjából, vette át a szót Ildikó (51), a pszichológus. Mintha olvasná, hadarta: A nimfománia kóros nemi igazgatottság a nőnél, mely némely ideg- vagy elmebeteg állapot tüneteként lép föl, így nem ritkán a hisztéria lefolyása alatt és általános izgatottsággal járó pszichotikus tünetcsoportokban jelentkezik, mint egyik kimagasló kórtünet. De itt-ott kóros nemi érzetek, erotikus érzéki csalódások és nagyzási téveszmék kapcsolatában is észleljük a nimfomániát. Amennyiben segítségre szorulnátok vagy ismerősötök…

   Piri (18), a diáklány (szeplői szendére pöttyözték arcát) csendesen megszólalt. Neem is tuudom. Kicsit dadogott. Szerinted jó vagy rossz, ha nimfomániás vaagyook? A baarátom mondta rólam, ő azt moondta naagyon is jó.

   Ne haragudjatok, de sietek, ma jön a partnerem Pestről, és csak hétvégére marad!, szólt közbe Anett (24), a közgazdász. A szemüvege szinte bepárásodott. Néha én is annak érzem magam, mert egy nap többször is megkívánom a páromat, de ez azért van, mert szeretem, meg azért, mert fantasztikus az ágyban, de ez általában akkor szokott előjönni, amikor kevesebbet találkozunk és bepótoljuk. Gyorsan még hozzátette felém fordulva: Ennyi elég lesz? Azért beszéljetek majd a hűségről is, fordult vissza. Majd kiugrott a bőréből.

   Ez hamar elment! Biztos nagyon hűséges a barátjához, nem?, kérdezte Piri, szája sarkából a kapucsinó majdnem kilöttyent. Megyek én is, és elmondom Robinak, hogy én inkább hűséges szeretnék lenni, nem nimfó! Folytatjuk a fórumon, hali csajok!

   Nekem 5-kor magánórám lesz, szabadkozott szoknyáját húzogatva Éva. Jelenleg csak a diákjaimhoz tudok hűséges lenni. Kóros ez? Gyere el egyszer hozzám, majd megbeszéljük, állt fel Ildikó és pusz-pusz egymást.

   Van egy ügynökség, ha érdekel titeket, vette vissza a szót kezével gesztikulálva, fejét hátravetve Ildikó. A hűségteszt során az igényeknek minden szempontból megfelelő színészünk, az ügyfél által megadott helyen és szituációban közvetlenül kapcsolatba lép az ügyfél partnerével, és megpróbálja elcsábítani, esetleg feltesz neki olyan kérdéseket, mely témákra a megbízó kíváncsi. Nem kell drága magánnyomozókra költeni, mely vagy hoz eredményt, vagy nem, nem kell éveken át bizonytalanságban, kételyek közt őrlődni… Gondoljátok meg! Nekem is indulnom kell lassan. Jelentkezzetek!

   Amikor ketten maradtunk az asztalnál Katival, beletúrt a hajamba: Nem tenne neki rosszat egy kis kényeztetés. Gyere el holnap, megcsinálom! Felkapta a szatyrot, egy uborka majdnem kifordult belőle. Fokhagymás ubi sali is lesz a marhapörkölt mellé! Nagyon szereti a drágám! Várlak, és sok szerencsét! Percekig jegyzeteltem, miután elrobogott, aztán körülnéztem. Nem lenne rossz egy férfit is megkérdezni a hűségről, kacsintottam lelki szemeimbe. Hát Ürügyet Sajnos Én Gátlástalan mindig találok, hogy néha napján…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujraertelmezoszotar.blog.hu/api/trackback/id/tr45229457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása